شما اینجا هستید

اجتماعی » امدادگران در عصر شعارهای میان تهی به شعور والای انسانیت رسیده اند
نویسنده : مقدم حاتمی

امدادگران در عصر شعارهای میان تهی به شعور والای انسانیت رسیده اند

سارا فلاحی ،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، گفت: امدادگران هلال احمردر عصر شعارهای میان تهی به شعور والای انسانیت رسیده اند.

به گزارش بوتک نیوز، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام ،عصر امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب که با حضور دکتر کلیوند ، استاندار ایلام، مدیر کل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام و جمع کثیری از مسئولین استانی و امدادگران برگزار شد،اظهار داشت : در عصر امروزی که متاسفانه خشونت، درون مایه ی آن است نیروهای تلاشگر،جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور فداکاری و ایثار را انتخاب کرده اند که این انتخاب صحیح آنها جای قدردانی و مباهات را دارد.
وی با اشاره به نظر داستایفسکی نویسنده مشهور و تاثیر گذار با عنوان این مطلب که انسان خود بنیان ،خودتعیین بخشِ و خودشیفته ی مدرن ، زمانی که خداوند را حذف کرد همه چیز را مجاز نمود، افزود: امروز این انسانی که ملجاء گریزی ندارد و شتابان در حال دویدن به سمت نیستی است بیشتر از هر زمان دیگری به احیاء انسانیت نیاز دارد.
فلاحی تصریح کرد: به واسطه ی خود بنیان بودن و رها شدن این انسان ،در ازدحام انواع کثافت های اقتصادی و سیاسی است که می بینم انسان هایی که در حاشیه قرار دارند و توسط این انسانهای خود بنیان به حاشیه رفته اند بر علیه این انسان های مدرن دست به خشونت می زنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،بیان داشت : انسان مدرن و انسان پُست مدرن امروز در برابر هم قرار گرفته اند و هر کس با درون مایه ی فکری خاص، در حال زدن و حذف کردنِ یکدیگر هستند.
وی با تأکید بر اینکه امروز بشر بیش از هر زمان دیگری به الهیات ،به خداوند و به مهربانی و ایثار نیاز دارد ،یاد آور شد: اتفاقاً امروز در عصر پسا ،پسا مدرن ما باید بگوییم عصر، عصرِ پناه بردن به انسان هاییست که آزاده مانده اند به معنویت .
سارا فلاحی ،ضمن قدردانی از تلاش های انسان دوستانه ی امدادگران هلال احمر که بدون چشمداشت در حال خدمت رسانی به مردم هستند ،خاطرنشان کرد: در عصری که خشونت انسان ها را احاطه کرده است، شما امدادگران عزیز انتخاب کرده اید که انسان بمانید و می جنگید برای ماندن در حوزه و عرصه ی انسانیت.
وی اضافه کرد:شما با به مسلخ بردن منیت خودتان بدون چشم داشت در حال امداد رسانی به بشر امروز هستید و امیدواریم ما هم بتوانیم شمه ای از اخلاق انسانی شما را در رفتارهای خودمان جاری کنیم چون شما در عصر شعارهای میان تهی به شعور والای انسانیت رسیده اید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای