شما اینجا هستید

اجتماعی » طرح ارزش مالکانه با دستان توانمند خدمتگزاران صدیق محقق شد
نویسنده : مقدم حاتمی

طرح ارزش مالکانه با دستان توانمند خدمتگزاران صدیق محقق شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان استان ایلام:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان استان ایلام با اشاره به احیاء بسیاری از مطالبات فرهنگیان فرهیخته در حوزه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: به دنبال ساماندهی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت‌ سیزدهم، شاهد بالا‌رفتن ارزش‌های پنهان و اظهار دلبستگی و اهمیت به آینده این صندوق در قاطبه فرهنگیان و بازنشستگان هستیم‌.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: مجتبی پنجعلی‌زاد در نشست اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان این شهرستان افزود: در زمینه‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی اقدامات بسیار خوب و موثری انجام و یا در حال بررسی است که این پویائی نیز موید امید و نشاط سرمایه‌گذاری در این زمینه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان افزود: دولت سیزدهم با شفاف‌سازی، بالابردن اعتماد و امید به سرمایه‌گذاری در این زمینه نه تنها در صندوق ذخیره فرهنگیان بلکه در بخش‌های دیگر همچون اجرای طرح ارزش مالکانه که اقدامی بزرگ است کارهای بر زمین مانده را به سرانجام رسانید.
پنجعلی‌زاد تصریح کرد: از جمله مصادیق این کارها، شجاعت در اجرای طرح ارزش مالکانه بود که با دستان توانمند خدمتگزاران صدیق دولت سیزدهم به تحقق  و اجرای عدالت رسید.
وی در پایان یادآور شد: همکاران معزز غیر عضو حتما عضویت در صندوق را سرلوحه کار خود قرار داده و از مواهب آن بهره‌مند شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای