شما اینجا هستید

استان ها » معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان ایلام تشکیل شد/ دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: محمد‌سبحان حسنی روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در نشست هماهنگی برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان، ضمن اشاره به ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) بود که با پشتیبانی مردم ولایتمدار و خداجوی کشور انقلاب اسلامی ایران به قوع پیوست.

وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره ) یک نظام سیاسی مبتنی به شریعت ناب محمدی(ص)،  با اتکا به رای مردم را تشکیل داد و قانون اساسی که تدوین و به رای گذاشته شده، برگرفته از آیات قرآن است.

حسنی تاکید کرد: هدف امام راحل از تشکیل نظام اسلامی این بود که نظام اسلامی بتواند انسان را برای کمال برساند. مردم ما همچنان پایبند به نظام اسلامی و وفادار به آرمان‌های امام راحل و رهبری هستند و ابعاد این انقلاب نقاط مختلف جهان را در برگرفته است و به فضل الهی این پرچم عدل و عدالت به صاحب اصلی خود امام زمان (عج ) خواهد رسید.

معاون استاندار ایلام در ادامه از تشکیل و فعالیت ۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان خبر داد و گفت: ضرورت دارد برای هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، همه کمیته‌های ۲۵گانه با انسجام و هماهنگی برنامه‌های خود را تدوین و اجرا کنند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای انعکاس و بیان عملکرد‌های دولت در همه حوزه‌ها است که در راستا نقش کمیته‌های فرهنگی و رسانه بسیار مهم  و اثرگذار است.

حسنی عنوان کرد: انسجام و نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: این واقعه جانسوز را به همه مردم ایران و خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنم و ضمن اظهار همدردی با خانواده شهدا برای این عزیران علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: این اقدامات جنایتکارانه که پیامد آن کشتن انسان‌های بی‌گناه بود  دامن جبهه استکبار و مستبدان عالم را خواهد گرفت که تفکر آنان مبتنی بر جهل و جهالت است.

وی تصریح کرد: نظام سلطه و صهیونیست از جاهلان و تروریست‌ها برای کشتار بی گناهان استفاده می‌کنند  که به فضل خدا راه به جایی نخواهند بُرد و مردم  از این اقدامات جنایتکارانه روز به روز  منسجم‌تر می‌شوند.

حسنی با اشاره انسجام و اتحاد مردم یک روز پس از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، خاطرنشان کرد: یک روز بعد از آن حادثه تروریستی در کرمان، مردم به صورت مسنجم در گلزار شهدا این شهر  حضور یافتند و انشالله در ایام الله دهه فجر ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ روز انتخابات مردم نیز حضور پُرشوری خواهند داشت.

امسال شعار ملی و محوری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی “جشن ملی” “مشارکت قوی” و “آینده روشن” است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای