شما اینجا هستید

اجتماعی » وعده هایی که یکی پس از دیگری محقق می شوند
نویسنده : مقدم حاتمی

وعده هایی که یکی پس از دیگری محقق می شوند

مانیفست دولت کار و کرامت عدالت محوری، محرومیت زدایی، اجرای ۱۹۲ متر دیوار حائل در روستای شورابه خوران

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: دکتر تمری نیا بخشدار زرنه ضمن تشریح اقدمات موثر دولت برای اهالی از افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی حوزه روستایی در بخش زرنه نسبت به ادوار گذشته خبر داد.

وی در ادامه افزود؛ عدم اجرای دیوار حائل رودخانه فصلی در روستای شورابه خوران مشکلات عدیده را برای مردم این روستا به بوجود آورده بود که با پیگیری های صورت گرفته و با مساعدت فرماندار محترم با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال عملیاتی گردید.

ایشان با اشاره به انجام پروژه های عمرانی و زیربنایی در روستاهای بخش زرنه افزودند؛ در سال گذشته  علاوه بر اعتبارات استانی میزان ۱۹ میلیارد ریال از محل منابع داخلی دهیاری ها در حوزه آبادانی عمران روستاها در بخش زرنه هزینه شده است که رشد چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است.

 


در پایان بخشدار زرنه ضمن تبریک سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد مطلوب بنیاد مسکن و جناب آقای مهندس محبی در بحث اجرای پروژه ی مذکور در روستای شورابه خوران  تقدیر و تشکر نمود.

همچنین مهندس کرمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ،از اجرایی شدن چند طرح در روستاهای بخش زرنه از جمله نهرخان علیا، نهرخان سفلی و چهارمله در طی ماه های آتی خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای