شما اینجا هستید

اجتماعی » جلسه تعاملي پلیس با صنف طلا فروشان در ایوان
نویسنده : مقدم حاتمی

جلسه تعاملي پلیس با صنف طلا فروشان در ایوان

فرمانده انتظامي شهرستان ایوان در راستاي افزايش ضريب ايمني طلا فروشان، جلسه تعاملي با صنف طلا فروشان برگزار كرد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، سرهنگ “هادی گندمی” در اين جلسه که در راستای طرح امنیت محله محور برگزار شد، گفت: امنيت مقوله اي مهم در زندگي اجتماعي است  و فرماندهی انتظامي سعي و تلاش دارد که با به کارگيري تمامي امکانات و تجهيزات خود بالاخص نيروي انساني، نقش مهم و موثري در حل معضلات و مشکلات اجتماعي شهر ايفا كند.

وی افزود: پلیس وظيفه دارد از فرصت هاي به دست آمده براي خدمتگزاري به مردم استفاده كند و پلیس مي بايست با تعامل سازنده با سازمانهاي درون و برون سازماني نسبت به ايجاد بستر مناسب براي شهروندان اقدام كند.

سرهنگ “گندمی” با تاکید بر استفاده از تجهیزات  ايمني از جمله آژير اعلام خطر، دوربين مداربسته و سامانه ها در راستاي پيشگيري از سرقت اظهار داشت: در گذشته به علت نبود سيستم الکترونيک و امکانات بانکي در جابجايي اسکناس، مشكلاتي وجود داشت ولي در جامعه کنوني با توجه به پيشرفت علم و راه اندازي سيستم الکترونيک که اسکناس به صورت کارتي و غيره جابه‌جا مي شود سرقت ها به شدت کاهش يافته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شغل طلا فروشي يکي از شغل هاي حساس مي باشد که متصديان مربوطه مي بايست در اين راستا هوشيار باشند و کليه فروشندگان طلا و جواهرات در سطح اين شهرستان ضمن هماهنگي با پليس و درخواست از شرکت هاي حفاظتي، نسبت به گماردن نگهبان اقدام كنند.

در ادامه آقای محمودی نماينده صنف طلا فروشان از فرماندهی انتظامي اين شهرستان به خاطر همکاري، تعامل و برقراري امنيت تشکر و قدرداني و سایر شرکت کنندگان در جلسه نقطه نظرات خود را اعلام داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای