شما اینجا هستید

استان ها » برقراری آرامش در بازار مرغ
نویسنده : مقدم حاتمی

برقراری آرامش در بازار مرغ

معاون هماهنگی امور امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی مشکلات کشتارگاه دره شهر از آرامش  در بازار مرغ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، دکتر شهریار عباسی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه مرغ شهرستان دره‌شهر گفت: ارائه آمار میزان کشتار در روز و همچنین میزان اختصاص مرغ به عاملان از جمله آمارهایی است که کشتارگاه باید به تعاونی مرغداران و جهاد کشاورزی اعلام نماید.

وی با بیان اینکه میزان قیمت مرغ باید برای همه طرف‌ها از جمله مرغدار، کشتارگاه و مصرف‌کننده عادلانه باشد افزود: قیمت‌گذاری مرغ باید به گونه‌ای باشد که هیچ کدام از طرفین تولید، توزیع و مصرف مرغ مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با تمهیدات و تسهیلات لازم اکنون بازار مرغ در آرامش خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: هدف ما حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و اتحادیه مرغداران و کشتارگاه‌ها باید با همکاری و تعامل با یکدیگر نسبت به ایجاد آرامش در بازار مرغ اقدام نمایند.

در این نشست کشتارگاه مرغ دره‌شهر موظف شد که آمار روزانه خود را از جمله میزان کشتار مرغ و همچنین تخصیص آن به عاملین توزیع را اعلام نموده و فرمانداری نیز در خصوص معرفی عامل توزیع و یا تسهیل در فروش مرغ صورت ایجاد غرفه‌هایی برای عرضه مستقیم مرغ در شهرستان دره‌شهر اقدام نماید.

در نشست بررسی مشکلات کشتارگاه دره شهر ارائه آمار کشتار مرغ در روز و عاملان توزیع و همچنین رایزنی برای معرفی عاملان جهت خرید مرغ از کشتارگاه دره شهر از مصوبات این نشست بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای