شما اینجا هستید

سیاسی » مردم کرمانشاه ۱۵۰ هزار نامه به رئیس‌جمهور نوشتند

استاندار کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نامه در خصوص بیان مشکلات مردم استان برای رئیس‌جمهور به دست ما رسیده که پس از بررسی، پاسخ داده خواهند شد.

بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نامه مردمی در خصوص بیان مشکلات مردم استان کرمانشاه برای رئیس جمهور دریافت شده است.
وی ادامه داد: پس از دریافت و بررسی نامه‌های مردمی برای هرکدام از آن‌ها کد رهگیری ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان آن‌ها خواهد رسید.
استاندار کرمانشاه از دریافت ۲۸ هزار تماس تلفنی خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه مردمی سامد به صورت الکترونیک از طریق شماره ۱۱۱ در خواست‌ها، پیشنهادات، مشکلات و نظرات مردم استان را دریافت کرده‌ایم که در حال رسیدگی و جمع بندی برای پاسخگویی است.
وی تصریح کرد: نامه‌های مکتوب شده و درخواست‌های مردمی هم که به صورت حضوری به نمایندگان ما تحویل داده می‌شود نیز دریافت شده و در حال بررسی است.
در جریان این سفر که بیست‌وهشتمین سفر استانی دولت‌ است، تعداد ۲۹ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی جهت رسیدگی و رفع مشکلات مردم به‌صورت حضوری برپا شد.
همچنین ۱۰ وزیر و معاون رئیس‌ جمهور همراه با نماینده مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای بازدید و دیدار با مردم به ۱۴ شهرستان استان سفر کردند.
تعداد ۱۲۰ نفر از نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی استان نیز آموزش دیدند و برای همکاری با مسؤولان مرکز ارتباطات مردمی همراه شدند.
۳۵۰ نفر در جریان این سفر به مدت دو روز در دو شیفت کاری پاسخگوی تماس‌های مردمی با سامانه‌ تلفنی ۱۱۱ بودند و تعداد ۱۷۵ سیستم رایانه‌ای به منظور ثبت درخواست‌ها فعال شد.
کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پروش، پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین حضور مردم در میز‌های ارتباط مردمی و ثبت درخواست را داشته‌اند.

ما را در کانال تلگرامی «بوتک نیوز» دنبال کنید

ما را در اینستاگرام «بوتک نیوز» دنبال کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای