شما اینجا هستید

اجتماعی » تداوم اجرایی پروژه های عمرانی
نویسنده : مقدم حاتمی

تداوم اجرایی پروژه های عمرانی، شهری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در شهر ایوان

ایلام _بوتک_ نورایی نژاد شهردار ایوان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر ايوان با بیان اینکه سرعت بخشی به پروژه های شهری در دستور کار قرار دارد افزود: مجموعه مدیریت شهری با توجه به احساس مسئولیتی که در رعایت حقوق شهروندی دارد با حساسیت و سرعت خاصی به اجرای پروژه ها می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ نورایی نژاد شهردار ایوان با بیان اینکه باید پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری مراحل اجرایی خود را طی کنند، تصریح کرد: برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت شهرداری ، نهایت بهره را در این زمینه بکارببریم.
نورایی نژاد در ادامه این بازدید بر کیفی سازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت:باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.
شهردار ایوان با بیان اینکه هر فردی در هر جایگاهی باید تمام توانش را برای خدمت به مردم به کار بگیرد ادامه داد:مسئولیتی که در اختیار مسئولان قرار گرفته از الطاف الهی است و باید همواره خدمتگذار و قدردان باشیم.

همچنین نورایی نژاد در ادامه بازدیدهای خود از پروژه های عمرانی شهر ایوان با اعتباری بیشتر از شش میلیارد تومان خبر داد.

موزائیک فرش از میدان حضرت امام خمینی ره تا خیابان برق  سه هزار متر مربع با اعتبار یک‌ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان که در دست اقدام، با نظارت ویژه ناظران شهرداری میباشد،

 

 

بازسازی کامل میدان حضرت امام خمینی ره، شامل آبنمایی ریتمیک ، احیای فضای سبز، لکه گیری، سنگ فرش و نمای با اعتباری به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان.

 

 

ساماندهی ورودی شهر از سمت کرمانشاه بطول ۵۴۰ متر به مساحت دو هزار ۱۶۰ متر مربع  شامل موزائیک فرش، نصب پایه چراغ ، نیمکت سِطل زباله پارکی، و نصب یک مجموعه وسایل ورزشی پارکی، با اعتبار هفتصد میلیون تومان که در دست اقدام است.

 

در جهت گسترش شهر ایوان و رعایت حال شهروندان در ادامه بلوار حضرت امام خمینی ره به سمت استان ایلام با افتتاح و اجرای بلوار آیت الله خامنه ای مدظله العالی بطول یک کیلومتر با اعتبار یک میلیارد تومان که در دست اقدام و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری کامل و افتتاح می‌شود.

 

 

ادامه سیلبند جنب فرهنگیان بطول ۱۵۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در آستانه شروع بکار پیمانکار میباشد.

خرید و نصب هزار متر ریسه نورانی طرح بلوط در خیابان حضرت امام خمینی ره با اعتبار ۷۴ میلیون تومانی

خرید و نصب  سه عدد دوربین پایش تصویری در میدان حضرت امام خمینی ره با اعتبار ۲۵۲ میلیون تومان.

 

به گزارش بوتک نیوز:در پایان نورایی نژاد گفت: هیچ وقت سرعت را فدای کیفیت نخواهیم کرد و به پیمانکاران اجازه نخواهیم داد از مصالح بی کیفیت و بدون استاندارد استفاده‌ کنند، که در این خصوص شصت متر مربع موزائیک کاری انجام گرفته در پیاده راه خیابان حضرت امام خمینی ره که توسط پیمانکار با مصالح بی کیفیت و غیر استاندارد انجام گرفته بود تخریب گردید. و نظارت بر پروژه ها با جدیت بیشتر انجام می گیرید و در این راستا با هیچ پیمانکاری تعارف نداریم و اجازه نخواهیم داد سرمایه بیت المال به هدر برود.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای