شما اینجا هستید

اجتماعی » سکوت مرگبار رئیس جهادکشاورزی شهرستان ایوان
نویسنده : مقدم حاتمی

سکوت مرگبار رئیس جهادکشاورزی شهرستان ایوان

ایلام _بوتک _بعداز یک هفته از بارندگی سیل آسا در استان ایلام و سکوت مرگبار رئیس جهادکشاورزی شهرستان ایوان و بی خیالی مدیرکل، داد کشاورزان را در آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز:جاده بین مزارع گاومهر در بارندگي اخیر هنوز مسدود است و کک وجدان مسئول جهاد کشاورزی شهرستان ایوان هنوز به درد نیامده است. چرایش نمیدانم؟؟؟

 

جناب مسئول یک هفته از تشکیل جلسه ستاد بحران شما و پمپاژ در گروه مسئولان ارشد استان میگذرد، آیا یک شواف خبری بود، اگر شواف نبود خروجی آن را هم رسانه ای کنید ؟؟؟

 

 

سرگردانی کشاورزان منطقه گاومهر با ۱۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی حاصلخیز مسدود است و جهاد کشاورزی با وجود عریض و طویل بودنش، اقدامی انجام نداده هیچ ،حتی جواب تلفن کشاورزان راهم نداده، یک مورد پاسخگو بودن که فرمایش کردند در فاتحه خوانی هستم بماند.

 

جناب کشاورزان برای رسیدگی به مزارع خود ،سم پاشی،  وجین کشت مزارع حبوبات نخود، عدس و حتی یک سرکشی ساده از مزارع خود که امید یک سالشان به این مزارع بسته اند نا امید کرده اید.و بک هفته دسترسی ندارند.

آقای مسئول گاومهر ۱۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی دارد و قطب کشاورزی شهرستان ایوان است و تنها دو خانواده عشایر در آنجا مستقر هستند چرا باید کشاورزان دست به دامن اداره امور عشایر ایوان که وسعت خود اداره اندازه دفتر ریاست شما نیست بشوند

جناب مسئول وقتی رئیس اصلاح طلب مرکز خدمات حوزه استحفاظی شما به خود تکانی نمی‌ دهد که بازدیدی از نزدیک از مزارع و جاده بین مزارع داشته باشد که ببیند و لمس کند، چه بلایی سر کشاورزان آمده است. جزء نا امیدی برای کشاورزان هیچ دیگر نمی تواند باشد !!!!!!!

 

جناب مسئول آیا خودتان، مسئول مرکز خدمات حوزه استحفاظی تان خبری از سیلبند شکسته شده دامنه کوه ضلع شمالی شهر زرنه خبر دارید که باعث خسارت میلیاردی به کشاورزان و مرغداری که بالای ۱۰ هزار جوجه ۱۵ روزه ان با وجود کمبود مرغ در بازار و عدم جوجه ریزی مرغداران آن هم در سایه سوء مدیریت جنابتان بوده تلف شدن ، آیا برای ترمیم سیلبند که بزودی بارندگی قوی دیگر در راه است اقدامی انجام گرفته است ، اگر بازدید داشته اید تصویری از بازدید تان به نمایش بگذارید.

 

جهادی بودن به پشت میز نشینی نیست . لااقل معنی  جهادی بودن از استاندار ایلام یاد بگیرید که آن الفانی  از سیلبند شکسته شهر ایلام بازدید بعمل آوردن و دستورات لازم را ارائه دادن.

 

جناب آقای مسئول بهتر نیست با یک استعفاء ساده دل کشاورزان را شاد کنید و بیشتر از این وجدان نداشته‌ خود را زیر سوال نبرید،کشاورزان منتظر این عمل شایسته شما هستند.

نمان برو، صبر رسانه ها در مقابل صدای مردم و ناکارآمدی شما هم حدی دارد.

جناب آقای مسئول نماینده دولت، کشاورزان و حتی رسانه ها از توجیه کردن شما به ستوه آمده اند برو تا بیشتر از این خیانت نکنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای