شما اینجا هستید

اجتماعی » تأمین مسکن و مهندسی ساختمان
نویسنده : مقدم حاتمی

تأمین مسکن و مهندسی ساختمان

ساخت بیش از ۳۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز:مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال بیش از ۳۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان ساخته می شود.

فرزاد زینی وند با بیان اینکه اعتباری در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها بالغ بر  ۳۷۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض و همچنین مبالغ بیشتری بعنوان تسهیلات بانکی است تصریح کرد: این واحدها با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی ، بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان و خیرین سخاوتمند است که کار ساخت آنها در سطح استان آغاز و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان عزیز واگذار خواهند شد.
وی ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن برای مناطق روستائی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این آمادگی وجود دارد که همه  مددجویان دارای زمین بالای ۲ نفر جمعیت خانوار  فاقد مسکن با مراجعه  این عزیزان زمینه ساخت مسکن آنها فراهم گردد.
زینی وند با بیان اینکه انجام تعداد ۹۰۰فقره لوله کشی گاز منازل محرومین از جمله دیگر پروژه‌های انجام گرفته برای مددجویان کمیته امداد استان است تصریح کرد: تعمیرات کلی و جزئی مسکن،ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی از دیگر خدمات عمرانی کمیته امداد استان برای نیازمندان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای