شما اینجا هستید

اجتماعی » سرپرست آموزش و پرورش سیروان
نویسنده : مقدم حاتمی

سرپرست آموزش و پرورش سیروان:

تمام دستگاه‌ها و ارگانهای شهرستان، آموزش و پرورش را در جهت سوادآموزی همگانی کمک و یاری کنند
مجتبی پنجعلی زاد سرپرست آموزش و پرورش سیروان امروز جمعه، بمناسبت هفته سواد آموزی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سیروان بود.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ مجتبی پنجعلی زاد در ابتدای صحبت‌های خود از عنايت خاص امام جمعه موقت شهرستان، فرماندار جهادی، ستاد نماز جمعه که وقت ارزشمند میعادگاه سیاسی و مذهبی را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دادند تشکر و تقدیر نمود.

پنجعلی زاد در ادامه به اهمیت خواندن در شریعت اسلام بيان داشتند: اولین کلمه ،نخستين فرمان الهی در آخرین کتاب‌ آسمانی به خواندن امر شده است، «اقرا باسم ربک الذی خلق»
پیامبر اکرم بهای آزادی اسرای جنگ بدر را آموختن به سپاهیان اسلام قرار داده و برای گسترش‌ تعاليم اسلامی در تمام بلاد به یادگیری زبان دیگر کشورها تاکید داشته‌ است.
وی افزود: ائمه معصومین علیهم السلام نیز به موضوعات مختلف علم آموزی سفارشات داشته‌ اند.
حکمای جبار و استعمار و شاهزادگان، آموختن را در انحصار طبقه اشراف دانسته‌ ومردم را از تحصيل منع کرده اند، تا اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب امام خمینی رضوان‌الله در ۷دیماه فرمان تاسیس نهضت سواد آموزی را با شعار «ایران رامدرسه کنیم» در سال۵۸صادر نمودند.
سرپرست مدیریت آموزش پرورش به رسالت اين نهاد از بدو تاسیس تا کنون که مأموریت همیشگی و مادام العمری برای آن در برنامه هفتم‌ توسعه ابلاغ شده بیانات مبسوطی ارائه نمود.
وی همچنین از تمام مسئولان در رأس آن ها  فرماندار محترم شهرستان سیروان درخواست مساعدت و همراهی را داشتند.
پنجعلی زاد درپایان از تمام مردم، شوراهای اسلامی شهر وروستا، دهیاران، خانه‌ بهداشت های شهرستان، نهادهای دولتی  کمیته امداد امام خمینی ره، بهزیستی، سازمان ها و njo ها دعوت به کمک وهمراهی برای شناسایی ومعرفی کودکان و بازماندگان از تحصيل را نمودند.
وی در تکمیل صحبت های خود بیان داشت:با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و گفتمان شهدای گران‌ سنگ برای‌ تحقق عدالت‌ آموزشی و سند تحول بنیادین وسند جامع علمی کشور با تفکر آرمانی و بسیجی‌ از هيچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای