شما اینجا هستید

استان ها » معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام :

بانک ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تسهیل گری کنند

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با حضور مدیران عامل بانک های استان بر ضرورت تسهیل گری در پرداخت تسهیلات و ثبت آن ها در سامانه ملی مشاغل تاکید کرد.
ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت : قطعا هر گونه موفقیتی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان رقم بخورد محصول هماهنگی دستگاهها و بانک های عامل است، خوشبختانه در استان تعامل خوبی با بانک های عامل در پرداخت تسهیلات وجود دارد.
دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:بانک های که در شهرستان ها فاقد شعبه هستند در صورت امکان تمهیدات لازم برای ایجاد شعبه و در غیر این صورت با افزایش نیروهای خود در شعب نزدیک به آن شهرستان ها کار پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و مشاغل خانگی به متقاضیان انجام دهند.
نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام: گزارشی از میزان طرح های معرفی شده به بانک های عامل و نیز میزان پرداخت تسهیلات بانک های عامل طرف قرارداد و نیز میزان ثبت پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل ارائه کرد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت :با توجه به عملکرد خوب سال گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات انتظار داریم بانک های عامل و دستگاههای اجرایی با تعامل خوبی که وجود دارد بتواند میزان مبلغ تسهیلات ابلاغی به استان که جمعا مبلغ ١١٧میلیارد تومان می‌باشد به موقع پرداخت نمایند.
ایشان تأکید کرد: که بانک های عامل استان به محض پرداخت تسهیلات در شعب مرکز استان و شهرستان ها نسبت به ثبت میزان پرداختی ها در سامانه مشاغل خانگی اهتمام لازم را بعمل آورند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای