شما اینجا هستید

اجتماعی » شعار شهیدالقدس و هفته مقاومت
نویسنده : مقدم حاتمی

شعار شهیدالقدس و هفته مقاومت

‍ اعلام ویژه برنامه‌های هفته مقاومت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام؛ برگزاری همایش پیاده رویی خانوادگی ایلام با شعار شهیدالقدس/تمامی برنامه های ورزشی هفته مقاومت مزین به نام شهید سلیمانی است/برگزاری سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی/ اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال درخت/پویش اهدای خون جامعه ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: محمد مهدیه معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا و ولادت امام خمینی است با شعار شهیدالقدس و هفته مقاومت خبر داد.

مهدیه با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر در استان و ۸۳ شهید ورزشکار استان گفت: ورزش یا مباحث فرهنگی و اجتماعی و … با شهدا گره خورده و ورزشکاران دارای روحیه فتوت و جوانمردی هستند و همزمان شدن ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز نهم دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم و ولایت مداری جامعه ورزش، یکی از اتفاقات مهمی است که ورزشکاران پای آن اعتقادات ایستاده‌اند از تشکیل ستاد استانی ورزش برنامه های هفته مقاومت با محوریت معاون توسعه ورزش قهرمانی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی خبر داد.

وی با اعلام این که اولین برنامه تجدید میثاق با آرمان های شهدا خواهد بود گفت: تمامی برنامه های ورزشی مزین به نام شهید سلیمانی خواهد بود

وی به همایش پیاده رویی خانوادگی در شهر ایلام در صبح روز پنج شنبه هفته آینده چهاردهم دی ماه برگزار می شود اشاره کرد و از مردم استان و جامعه ورزش استان برای حضور باشکوه در این برنامه دعوت کرد.

مهدیه ادامه داد: سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی با همکاری حوزه هنری، هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی به صورت پخش زنده از سیمای ملی در محل زورخانه پوریای ولی شهر ایلام خبر داد.

مهدیه از اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال درخت خانواده بزرگ ورزش و جوانان با همکاری منابع طبیعی و بهره مندی از توان مجموعه ی جامعه ورزش، هیات های ورزشی، قهرمانان، نام آوران ورزش استان و سازمان های مردم نهاد در محل پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام با نام و یاد شهدا بالاخص شهدای جنگ تحمیلی، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و انتظامی و شهدای ورزشکار با نام سردار دل ها خبر داد.

مهدیه معاون توسعه ورزش قهرمانی از پویش نذر خون با استفاده از ظرفیت جامعه ورزش خبر داد و گفت:این پویش باهدف ترویج فرهنگ نوع دوستی برگزار خواهد شد.

وی گفت: موضوع بعدی بحث تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است. ما اگر بنا را بر انتقال پیام های شهید سلیمانی بگذاریم، تکلیف خود را انجام داده‌ایم. این شهید حس میهن دوستی فراوانی داشت و اگر همین ارادت را منتقل کنیم و از اصول مراقبت کنیم، کار خود را انجام داده‌ایم.

مهدیه در پایان گفت: تمامی برنامه ها در سایر شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد

گفتنی است هفته مقاومت از ۱۲ دی ماه آغاز و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای