شما اینجا هستید

استان ها » فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
پیام حضور مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی حفاظت از دستاوردها و ارزشهاست

ایلام- بوتک نیوز – فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه پیام حضور مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی حفاظت از دستاوردها و ارزشهاست، گفت:هر ساله به این اجتماع اضافه می شود چون حضور سردار دل‌ها در مقابل دشمنان به‌خاطر قدم برداشتن در راه خدا و جهاد در راه حق بود.
به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز، سردار”جمال شاکرمی” روز سه شنبه در اجتماع بزرگ مردم ولایت مدار شهرستان دهلران به‌مناسبت سالگرد شهادت شهید سردار حاجقاسم سلیمانی، با قدردانی از برگزارکنندگان این آیین، اظهار کرد: خدا را برای حضور در جمع مردم این شهرستان که دل در گروه ولایت، نظام، نقلاب و شهدا دارند شاکر هستم.
وی با بیان اینکه این روزها در سراسر کشور ویژه برنامه‌هایی برای شهادت سردار دل‌ها برگزار می شود تا راه را گم نکنیم، افزود: این حضور، تجلیل از یک مکتب است، چرا که شهید سلیمانی در این جغرافیا(دهلران) در دوران دفاع مقدس جنگید و بروز و ظهور آن در عملیات‌های مختلف در ذهن‌ها زنده است تا اینکه در نیمه شب ۱۳ دی ماه سال ۹۸ شخصیتی از کشور به سوی آسمان پرواز کرد که شهادت او به نقط عطفی در جهان امروز تبدیل شد.

 

۱
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: برداشت ما از این شهادت مشترک است و آن اینکه حادثه عاشورا و تبیین آنرا برای ما آسان کرد، شهید سلیمانی تنها متعلق به این جغرافیا نبود بلکه در دور دست‌ها او را می شناختند.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرزند زهرا(س) بود و از گردانی که برای آن حضرت یشتر اشک می ریخت استفاده می‌کرد، گفت: ابومهدی المهندس ساخته و پرداخته گفتمان امام راحل بود و خود را متعلق به جبهه مقاومت می دانست، شهید سلیمانی و شهید ابومهدی در کنار هم و برای احیای آرمان‌های الهی شهید شدند.

 


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عاشق شهادت بود، ابراز کرد: شکل گیری جبهه مقاومت در مقابل استکبار از عین‌الاسد شروع و امروز به غزه رسید.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: حضور وی در مقابل دشمنان به‌خاطر قدم برداشتن در راه خدا و جهاد در راه حق بود و آثار شهادت وی بر روح و روان جوانان ما حاکم است، شهید سیلمانی راه و رسم شهدا را روشن و آشکار کرد، حادثه عاشورا را زنده کرد چون ذوب در ولایت بود، راه را گم نکرد و سرداری به تمام معنا بود و خود را مجری فرامین امامین انقلاب می دانست.
سردار شاکرمی با اشاره به اینکه تاثیر شهادت او از زمان حیاتش بیشتر است و این خورشید هر سال طلوع می کند، افزود: این محفل پیام دارد و پیام آن حفاظت از دستاوردها و ارزشهاست، تصریح کرد: ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و آمریکا تحت تاثیر این تفکر است، آمریکایی‌ها که برای حضور ۵۰ ساله در منطقه برنامه‌ریزی کرده بودند، امروز ناچار است به روز مدیریت کند و این حاصل تفکر شهید سلیمانی در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ولایت مدار، مومن و مذهبی و جدی در کارها، مردمی، ساده و صادق بود، گفت: باید ابعاد شخصیتی او را تبیین کنیم، او از همه زوایا جامع و کامل بود و پیام همیشگی این سردار بزرگ اسلام به مسئولان خدمت به مردم و ساده زیستی بود.
فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم با گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و شهدا گرانقدر ایران زمین و شهرستان دهلران، ابراز کرد: با شهادت شهید سپهبد سردار سلیمانی حرکت تاریخی و اجتماع ده‌ها میلیونی شکل گرفت و این پیام داشت و اندیشه‌ساز شد.
لطیف صادقی” با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت در جهان که دنبال شرافت و مردانگی است، گفت: امروز شهید سلیمانی نه تنها در منطقه که برای همه آزادیخواهان جهان الگو است.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه راه شهدا باعث رشد و بالندگی نظام اسلامی و ملت ایران است، ابراز کرد: امروز هم پیکر شهدای گمنام هر از چندگاهی باعث بیداری و پیوستگی بیشتر امت و رهبری و نظام می شوند.

صادقی با قدردانی از حضور پر معنا و مغهوم مردم شهرستان دهلران در این محفل معنوی، خاطرنشان کرد: از حضور ریش سفیدان، اعراب و شیوخ، مردم بخش‌ها و روستاها، اعضای شورای تامین و همه حضار، مسئولان و بانوان در این آئین معنوی قدردانی می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای