شما اینجا هستید

اجتماعی » رشد و ارتقا توانمندی‌های زنان
نویسنده : مقدم حاتمی

رشد و ارتقا توانمندی‌های زنان در ابعاد مختلف از برکات نظام است

رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه رشد و ارتقا توانمندی‌های زنان در ابعاد مختلف علمی، سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و غیره بخشی از پیشرفت‌های زنان پس از انقلاب اسلامی است،گفت انتظار می رود که بانوان این مرز و بوم با بهره‌گیری از الگوی حضرت فاطمه (س) به عزت و سربلندی واقعی دست پیدا کنند و سیره و زندگی آن حضرت،الگوی تمام زنان مسلمان قرار گیرد.

به گزارش پايگاه خبری بوتک نیوز: حسینعلی اسماعیلی در نشست هیات مدیره و کارکنان زن شاغل در شرکت گاز استان بمناسبت روز زن و مادر، افزود: زنان به عنوان نیمی از پیکر جامعه هستند که در تمامی مراحل تولد، رشد، و بلوغ و شکوفایی یک جامعه حضور دارند و بایستی در ایجاد هر یک از صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و غیره وظایف خود را به بدرستی به انجام رسانند.
وی با بیان اینکه بانوان درمنزل بدلیل انجام وظیفه مادری و تربیت فرزندان و نیز در محل کار با خدمت به مردم در حال تلاش هستند که این نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است، اظهار داشت:بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند که نتیجه نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه، سلامت اجتماعی است.
رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان با اشاره به اینکه تعهد، تخصص و توانمندی های بانوان همکار در زمینه های مختلف قابل تقدیر و قدردانی است،تصریح کرد:در دین اسلام بانوان جایگاه بسیار والایی دارند و زن سازنده جامعه بوده و قادر است جامعه را به سمت سعادت و تعالی سوق دهد.
اسماعیلی با اشاره به اینکه نقش زنان ایلامی در زمان دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست،تصریح کرد: زنان ایلامی در زمان جنگ تحمیلی در کنار مردان این دیار از از نظام و آرمان انقلاب جانانه دفاع کردند و علاوه براین در پشت جبهه در برابر دشمن هیچگاه صحنه را خالی نکردند .
گفتنی است در این نشست از زنان شاغل در شرکت گاز استان بمناسبت روز زن با اهدا گل و هدایایی از آنان قدردانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای