شما اینجا هستید

اجتماعی » تقدیر سارا فلاحی از اعتماد مجدد مردم ایلام
نویسنده : مقدم حاتمی

تقدیر سارا فلاحی از اعتماد مجدد مردم ایلام

بوتک نیوز/ایلام: منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تقدیر از اعتماد مجدد مردم گفت: متعهد می‌شوم با بهره‌گیری از خرد جمعی و همراهی جامعه نخبگانی استان تمام تلاش خویش را در راستای خدمت به مردم عزیز و با اخلاص استان ایلام صرف نمایم.
سارا فلاحی نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی و منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی اظهار کرد: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حماسه باشکوهی بود که در تاریخ کهن و درخشان ایلام رقم خورد و برای همیشه ماندگار گردید؛ حماسه‌ای که در راستای تقویت و بالندگی مردم سالاری دینی بود و بسیار ستودنی است.
وی در ادامه این پیام آورده است: حضور باشکوه و معنادار شما مردم قهرمان ایلام در خلق این حماسه، پیامی روشن در حمایت از  صداقت، شفافیت، پاکدستی و عمل  بی منت است؛ حماسه شکوهمندی که شما خلق نمودید بار دیگر نام ایلام را بر بلندای تاریخ جاودانه ساخت.
فلاحی با تأکید بر اینکه اینجانب به عنوان نماینده و خادم برگزیده شما  بر خود لازم می دانم خاضعانه از این همه شور و شعور و مسئولیت پذیری سپاسگزاری نمایم، گفت:بی شک ایلام فصل جدیدی از تلاش و خدمت را در مجلس شورای اسلامی تجربه خواهد کرد و امیدوارم با همراهی و حمایت مردم، نخبگان و مدیران متخصص و متعهد، شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.
منتخب  مردم ایلام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب متعهد می‌شوم با بهره‌گیری از خرد جمعی و همراهی جامعه نخبگانی استان تمام تلاش خویش را در راستای خدمت به مردم عزیز و با اخلاص استان ایلام صرف نمایم.
فلاحی در پایان این پیام آورده است: برخود لازم می دانم از اعتماد مجدد  شما مردم عزیز استان ایلام  قدردانی نمایم. همچنین لازم می دانم از دست اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، اصحاب رسانه خاصه صدا و سیما که در خلق این حماسه تلاش نمودند، تشکر  نمایم و همچنین از همه نامزدهای محترم که با حضور خویش به گرمی و شور انتخابات کمک نمودند تشکر می‌کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای