شما اینجا هستید

استان ها » معاون اقتصادی استاندار
نویسنده : مقدم حاتمی

معاون اقتصادی استاندار:

تاکنون از طرفیت معادن استان بهره برداری نشده است، توسعه معادن استان نیازمند تدوین یک برنامه جامع است

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز:دکتر شهریار عباسی در شورای معادن استان با بیان اينکه از داشته هایمان در حوزه معادن بخوبی استفاده نکرده ایم، اظهار داشت: تدوین یک برنامه چهارساله با نگاه کارشناسی و ارزیابی دقیق برای توسعه معادن استان ضرورت دارد.

وی افزود: در حالیکه بیشترین ارزش افزوده در بحث معادن در فراوری محصولات آنهاست، همزمان با توسعه معادن باید در بحث فراوری و توسعه صنایع جانبی فعال شویم و از خام فروشی نیز جلوگیری کنیم.

دکتر شهریار عباسی با تاکید بر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در این حوزه بیان کرد: ضرورت دارد از طریق جذب سرمایه گذار یا مشارکت تعاونی های استان ضمن انسجام بخشی به امورات مربوطه، جلسات هم بطور منظم و مستمر برگزار شود.

معاون اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به سفر کارشناسان اقتصادی وزارت کشور در حوزه های مختلف به استان گفت: یکی از مباحث مهم در سفر این کارشناسان بهره گیری از ظرفیت های معادن است که باید تلاش کنیم این ظرفیت ها را بخوبی معرفی تا در مرکز و از طریق پیگیری های وزارت کشور اعتبار لازم برای توسعه و بهره برداری از آنها در جهت کمک به توسعه طرح های اشتغال زای استان اختصاص یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای