شما اینجا هستید

اجتماعی » کمک رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل دیزگران
نویسنده : مقدم حاتمی

کمک رسانی به عشایر آسیب دیده از سیل دیزگران/ بازگشایی جاده های ارتباطی

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: بیش از ۱۵ خانوار  عشایری در کوه های دیزگران گرفتار سیلاب شدند که در اولین ساعت کار امداد رسانی به آنها با تلاش مسؤلان سد شرفشاه صورت گرفت.

رئیس امور عشایری شهرستان ایوان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بوتک نیوز گفت: طی بازدید میدانی روز اول فروردین سال جدید ، که در معیت سرکار خانم فلاحی نماینده محترم مردم شریف ایلام برای بررسی آخرین وضعیت مردم گرفتار منطقه صورت گرفت ، با عنایت به مسدودی چندین ساعته راه ارتباطی عشایر دیزگران که بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل و ریزش کوه حادث شده بود . در نهایت با تلاش امور عشایر و ماشین آلات سنگین سد شرفشاه بازگشایی شد.

مهندس دادفر با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۲۵ خانوار عشایر سکونت دارند تصریح کرد: سیلاب دو روز گذشته، بیشترین خسارت را به راه های مواصلاتی عشایر این منطقه وارد کرد.

دادفر رئیس امور عشایری شهرستان ایوان گفت؛ در راستای سیاست محرومیت زدایی موسسه سازندگی بعثت -قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در منطقه ، به همکاری و پیگیری مهندس حسن حسنوند مديرعامل محترم موسسه و مهندس حسین آریان پور مدیر پروژه سدشرفشاه سومار و امور عشایر ایوان برای بازگشایی راه های عشایر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش و همکاری این عزیزان محورهای ارتباطی عشایر ظهر روز پنجشنبه بازگشایی شد و ارتباط این عشایر با راه اصلی سومار_ایلام فراهم شد. از زحمات و همکاری مدیرعامل محترم موسسه سازندگی بعثت هلدینگ نیرو و مدیر پروژه سد شرفشاه سومار موسسه بعثت تقدیر و تشکر دارم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای