شما اینجا هستید

استان ها » مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام؛
نویسنده : مقدم حاتمی

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام؛

حمله به سفارت ایران نشان ضعف رژیم صهیونیستی است
سرهنگ «فولادی» گفت: حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از ضعف رژیم صهیو نیستی اسرایل می‌باشد که با این عمل نقض اشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام امروز شنبه در جلسه‌ی شواری هماهنگی اداره کل ضمن تسلیت شهادت فرماندهان نظامی سپاه پاسداران در سوریه اظهار کرد:حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از ضعف رژیم صهیونیستی اسرائیل می‌باشد که با این عمل نقض اشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است.

وی افزود؛ بیش از هر زمانی ماهیت پلید و جنایتکارانه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم جهان روشن شده است که می‌بایست، رژیم منتظر عواقب سخت این جنایت تروریستی باشد.

مدیر کل حفظ آثار ادامه داد؛ پیامد این جنایت موجب شعله ور شدن آتش جنگ و ناامنی و درگیری شدید در منطقه خواهد شد که باید شواری امنیت حمله ی اسرائیل را به شدیدترین وجه محکوم کند.

فولادی ادامه داد؛ نحوه اطلاع رسانی اقدامات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ایی استان بیش از پس می باست تقویت شود تا نسل جوان با رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

این مسئول ضمن تشکر از همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر از ارزش‌های دفاع مقدس در تحقق برنامه‌های ابلاغی سال گذشته بیان کرد باید از تمام پتانسیل‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای