شما اینجا هستید

استان ها » رضایت مندي مردم از خدمات شرکت گاز
نویسنده : مقدم حاتمی

استاندار ایلام:
خدمات شرکت گاز ایلام در سطح استان باعث رضایتمندی مردم شده است

استاندار ایلام از تلاش های شرکت گاز در امر گازرسانی به مناطق مختلف استان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان منشا خدمات بسیار زیادی در استان بوده و از شمال تا جنوب استان و صعب العبور ترین نقاط  هم از نعمت گاز برخوردار شده اند.
به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز؛ “حسن بهرام نیا” در دیدار با مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت که در محل دفتر استاندار ایلام برگزار شد،افزود:در سایه تلاش های جهادی مدیریت و کارکنان گاز استان تمامی مناطق شهری و روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و هم اکنون این استان از لحاظ سرانه گازرسانی در ردیف استان های سبز کشور  قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه دعای خیر ساکنین مناطق صعب العبور و محرومی که شما خانه هایشان را گرم کرده اید بهترین هدیه و پاداش در برابر زحمات شما است، اظهار داشت: در سال های گذشته کار گازرسانی به مناطق مختلف استان شروع شد که در سایه تلاش های جهادی کارکنان شرکت گاز استان و در دولت سیزدهم خوشبختانه کار گازرسانی به مناطق مختلف استان به پایان رسید.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه انتظار می رود روستاهایی که فاقد قابلیت گازرسانی هستند در آینده نیز در دستور کار قرار گیرند، تصریح کرد: شرکت گاز استان در طول دو سال گذشته تاکنون علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در امور فرهنگی، مذهبی، مسئولیت های اجتماعی و غیره خوب درخشیده که قابل تقدیر و قدردانی است.
بهرام نیا تاکید کرد: شرکت گاز استان علاوه بر وظایف محوله، در برگزاری یادواره های شهدا، مناسبت های مذهبی و اربعین و بخصوص برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با در اختیار گذاشتن بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و امکانات کامپیوتری و منابع انسانی در کنار سایر دستگاههای اجرایی و مسئولان استانی تلاش های قابل تقدیری داشته است.
همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام  با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و ۶۴ روستا در اقصی نقاط استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
“محمود کشاورز” با بیان اینکه در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزارو ۷۹۶ خانوار شهری و روستایی با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزارو ۸۸۱ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند،افزود: از این تعداد ۳ هزارو ۷۸۰ نفر جمعیت شهری و ۷ هزارو ۱۱ نفر جمعیت روستایی بوده که از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۹/۸ جامعه روستای دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: از ۶۳۷ روستای استان هم اکنون ۵۸۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و مابقی فاقد توجیه گازرسانی هستند.
کشاورز با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در زمینه گازرسانی توجه ویژه ای به روستاهای کمتر برخوردار و صعب العبور استان شده است، تصریح کرد: با تلاش های انجام شده تمامی مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و هم اکنون این استان در زمینه توسعه گازرسانی در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و صعب العبور نشانه ایجاد عدالت در توزیع امکانات است و با شعارهای دولت مردمی همخوانی دارد،گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار است که خوشبختانه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف استان موفق بوده است.
کشاورز افزود: به منظور محرومیت‌ زدایی از مناطق کمتر توسعه ‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌ دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی در حوزه گازرسانی توسط این شرکت انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای