شما اینجا هستید

اجتماعی » امام جمعه موقت ایلام:
نویسنده : مقدم حاتمی

امام جمعه موقت ایلام:

هیچ دشمنی در برابر ولایت مداری و بصیرت ملت ایران قد علم نمی کند

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه تا بصیرت و ولایتمداری در بین ملت و کشور ما وجود دارد، دشمن نمی تواند در برابر ملت ایران قد علم کند، گفت: حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات نماد بصیرت و ولایتمداری است.

به گزارش پایگاه خبری بوتک نیوز: حجت الاسلام “وعد مرادبیگی” در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خداوند متعال متقین را به عنوان گروه برجسته در قرآن کریم معرفی کرده است، اظهار کرد: نظام و خانواده ای که بر اساس تقوا اداره و مدیریت شود آن نظام و خانواده همواره موفق و سعادتمند است.

وی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ابراز کرد: سیره و حرکت زندگی آن حضرت برای زنان و مردان ما الگو است، یکی از مواردی که امروز در بسیاری از خانواده های ما مغفول مانده، نامگذاری فرزندان بر اساس دین محوری و مطابق و برگرفته از نام بزرگان و ائمه اطهار(ع) است.
امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه نامگذاری مناسب فرزندان، سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) است، افزود: نام فرزندان در طفولیت را باید به گونه ای انتخاب شود که در بزرگسالی این فرزند احساس حقارت نکند.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س) شاگردی از شاگردان مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است، گفت: ولایتمداری، ادب نسبت به اهل بیت(ع) و بصیرت سه شاخصه مهم حضرت ام البنین(س) است.

وی با اشاره به اینکه هر فرد و ملتی که به اهل بیت(ع) احترام بگذارد عزت می یابد و این سنت لایتغیر الهی است، افزود: عزت ما در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، محرم و صفر، احترام و تواضع نسبت به اهل بیت(ع) است.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام با اشاره به نهم دی روز بصیرت، مقاومت و بیعت با ولایت، اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت، درس بزرگ سیره و زندگی حضرت ام البنین(ع) برای همه است.

حجت الاسلام مرادبیگی با تاکید بر اینکه در جریان نهم دی ولایتمداری و بصیرت مردم ایران به رخ جهان و دشمنان کشیده شد و آنها زمین گیر و مایوس شدند، افزود: مردم ایلام در جریان فتنه ۸۸ پیشتاز در بصیرت و ولایتمداری بودند و در هشتم دی ماه در پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه گران راهیپیمایی کردند.

وی یادآور شد: سردار شهید سلیمانی بر اساس ولایتمداری و بصیرت، در میدان جنگ و عمل در مقابل دشمن می ایستاد و توصیه سردار دلها به همه این بود که اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید، عاقبت به خیری شما در گروی تبعیت از حکیم فرزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت ایلام گفت: تا این بصیرت و ولایتمداری در بین ملت و کشور ما وجود دارد، دشمن نمی تواند در برابر ملت ایران قد علم کند، همین بصیرت و ولایتمداری است که در بحران هایی که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به وجود آمد، جلوی توطئه های دشمنان را گرفته است.

حجت الاسلام مرادبیگی با تاکید بر اینکه عاشورا و مهدویت ۲ بال پیوسته به اصل ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان در جریان اغتشاشات و در فتنه ۸۸ دشمنان تلاش کردند که هجمه ها را به سمت ولایت فقیه ببرند اما این بصیرت و ولایتمداری مردم، نقشه های شوم آنان را خنثی کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران، غزه، لبنان، عراق و سوریه را زنده نگاه داشته و جبهه مقاومت را پیروز گردانده است، گفت: ولایت مدرای و بصیرت را در خود را تقویت کنیم که پیروزی این انقلاب در صحنه های مختلف و نابودی دشمنان در گروی همین ۲ شاخصه مهم است.
خطیب موقت نماز جمعه ایلام با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم کرمان و خوزستان در خصوص انتخابات، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که حل مشکلات جامعه و کشور، در گروی تشکیل یک مجلس قوی است و بر این اساس حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تشکیل یک مجلس قوی، زمینه ساز حل مشکلات جامعه خواهد بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

بوتک نیوز | خبری | اخبار ایران | سیاسی | منطقه ای